En dag

Första dagen hemma i Sverige har bara rusat iväg. Känns som man knappt hunnit göra något alls idag. Men ändå har vi flängt runt nästan hela dagen. Varit i svärmors nya lägenhet och planerat lite. Shoppat troligtvis dom sista sakerna hon behövde. Handlat massa mat inför i morgon. Tvättat två maskiner med tvätt, ja man har ju allt hunnit med en del saker idag. Det var så mysigt när kotten kom hem, vi kramades och pussades i massor. Han sa massa gånger att mamma jag har saknat dig. Det värmde gott i hjärtat att höra. Det har varit mycket kramandes här idag och kotten ville även att i skulle mysa i soffan. Så vi kröp upp i soffan under en stor filt, mös och kolla på bompa. Kotten ville även ha fredagsmys och det innebär massa tända ljus. Jag tackar inte nej till att tända ljus, bara i vardagsrummet brinner det just nu endast 27 ljus. Hoppsan tror att jag har ett ganska så stort ljuskonto. Men det lägger jag gärna pengar på, finns inget mysigare än att tända ljus och bara nysa. Kotten sover bredvid mig här på soffan, var lite hängig här på kvällen med lite hosta och var slö. Får se om han åker på en förkylning eller om det ger med sig.


Kommentera här: