Snabba vändningar

Igår togs beslutet att det inte kommer bli något kalas nu i juni. Har velat fram och tillbaka själv men nu är det spikat att det inte blir något. Just nu tror jag att det inte kommer bli något för min del alls. Har helt tappat glöden för det. Men sen funderar jag på att ha ett kalas iallafall. Man fyller inte direkt 30 varje år. Men som sagt det lutar åt att det inte blir något alls då jag som sagt tappat allt med det. 
Från det ena till det andra, denna natten var den värsta på länge. Tror jag sov Max i två timmar under hela natten. Har varit en bra seg dag men nu är det snart kojan som väntar. I morgon blir det jobb igen och efter jobbet blir det nog lite shopping. Måste hitta något att ha på mig på torsdag då vi skall fira farfar som fyller 100år!! Helt sjukt att han fyller det. Skall självklart dokumentera denna dagen med massa kort så man bevarar minnet av en 100års dag.

Kommentera här: