Så det kan bli

Nu får jag verkligen skärpa mig med att skriva här. Jag är inne varje dag men skriver inget. Nu börjar vi om på nytt tycker jag. Det sista har det hänt massor, både roliga och tråkiga saker. Det är mycket som planeras och diskuteras just nu. Hela sommaren ligger ju framför fötterna på oss. Jag har massa idéer om hur jag vill göra här hemma, massa fix å trix. Resor pratas det om i massor, jag fyller snart år. Hur skall man göra då? Skriver inte ett allt för långt inlägg om hur det varit det sista utan det får bli lite bilder istället. Ha en bra dag!


Första planteringen ute.

Kalas fina.


Min fina tuffing.


Busade med Oskar

Träffade Magnus Hedman på mässan och sparkade lite boll med honom. 


Före och efter en klippning, stor skillnad.

Blev följd till skolan av hunden

Kommentera här: