Veckan som kommer

Då håller denna vecka att lida mot sitt slut och en ny vecka är på intågande. Denna helgen har det inte hänt så mycket för min del, har jobbat då blir det inga stordåd efteråt. Veckan som kommer nu är verkligen fullspäckad. Min fina farfar fyller 100år på torsdag och detta skall naturligtvis firas. Pappa hämtar honom redan på tisdagen och tar med honom hit upp, vi pratade lite om att dom eventuellt skulle komma på lunch hos mig då. Sen pratade vi lite om att luncha ihop på onsdag då jag jobbar, men vi får se hur det blir och hur mycket farfar orkar. På torsdag skall vi ju fira farfar, det skall bli jätte kul att få vara med om detta. Men en sak till är jätte kul, att få träffa alla släktingar som har möjlighet att komma dit. På fredag skalldet spelas fotboll på jobbet mot en annan butik. Funderar på om man skall följa med och heja på, men att vara med finns inte på kartan. Då våra killar på jobbet är en hop med tjurar och likaså den andra butikens killar. Man kommer få men för livet om man gör fel eller är i vägen för dom.  Sen på lördag blir det en heldag med svärmor, lite egentid. På kvällen sen bjuds vi på middag hemma hos henne. Det kommer säkert att tillkomma massa saker längs vägen men detta är en bra början.




Min fina faster och farfar ❤️








Kommentera här: