Dålig uppdatering

Då har man ramlat in i det onda ekorrhjulet igen med dålig uppdatering. Nu är det verkligen skärpning på den nivån. Vardagarna rullar på som innan trots att man fyllt 30. Ingen större skillnad där inte. Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev, jo lite små saker som man uppskattar mycket. Först fick jag en jätte fin blomma från jobbet då jag fyllt år och go fika, från Daniels kusin Anna med familj fick jag choklad bud å det endast till mig. Jag kommer att välja tillfälle med omsorg då jag skall mumsa i mig den. Jo en rolig sak är att vi åker till Turkiet näst nästa lördag. Det skall bli så jäklans gott , det mindre roliga är att jag får jobba denna helgen med så det blir fjärde på raken och sex dagar på längden. Men på torsdag i nästa vecka stämplar jag ut och tar tre veckors semester. Vad jag längtar tills dess. 



Fina blomman från jobbet


Mumsig choklad som kom med bud. 

Kommentera här: