På gång?

Igår var jag ledig och var på förmiddagen iväg med mamma. Sen var det bara en kort stund kvar innan kotten skulle hämtas på skolan så jag passade på att dammsuga och insupa lite sol på trappen. Helt underbart var det i solen. När kotten hade hämtats så började vi att baka kanelbullar. Första gången jag gjorde detta själv. Efter lite bråk med degen så blev resultatet goda kanelbullar. Jätte mumsiga vart dom. Idag när jag stod i kassan så hoppade en förkylning bara på mig, jag hade bankande huvudvärk som kom vid lunch. Men förkylningen vart kom den ifrån? Jag fryser, nyser, näsan rinner och svettas. Det får jag inte glömma. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Har verkligen inte någon lust med det. Får hem och kurera mig med massa te och krypa under en filt i soffan. 








Kommentera här: