Hemma

Resan hem gick över förväntan. Tror jag aldrig sovit så mycket under en flygresa. Man brukarju säga borta bra men hemma bäst. Nu känner jag tvärtom då det snöar hemma. När vi kom hem så var det bara till att börja packa upp och börja tvätta all tvätt. Vi var även tvungna att fara iväg och köpa skridskor till kotten. Dagen på jobbet gick ganska så fort men vad trött jag var. Vart helt slut när klockan närmade sig fyra. När jag kom hem så masade jag mig till soffan och där var min plats under kvällen. Jag lyckades att små sova under sista delen av filmen så gick upp och la mig. Idag när jag vaknade så hade jag fläskläpp. Har två små sår på läppen och funderar på om det är dom som ställer till det. Det löser sig nog. Nu är jag snart på jobbet och hoppas att denna dagen går fort.

Kommentera här: