Energi

Helgen har varit ganska lugn. Vi har fixat och donat hemma. Planerat massor hur vi skall göra hemma. Varit iväg och köpt en provburk med färg till huset. Vi vet att vi vill ha det grått men det finns ju hur många gråa nyanser som helst. Allt från det grå-rosa hållet till det grå-blå hållet. Sen ser färgerna jätte fina ut i butik med industribelysnig men hur blir det hemma på huset?
Igår söndag var jag inne i stan för att träffa Lottis. Fy vad dåliga vi varit på att ses, men ny skall vi bli bättre på det. Men med en vardag på två olika håll så blir det lätt att dagarna försvinner och man får inte ihop en bra dag. Men igår tog vi oss i kragen och sågs inne i stan. Jag ångrar det inte för fem öre. Vilken energi och utstrålning hon har. Jag har fått energi från henne som räcket ett bra tag framöver. Vad imponerad jag är av Lottis! Hon har gått ner 27kg på 16månader. Sicken pingla hon blivit, Martin får hålla hårt i henne nu. Eller hårdare rättare sagt. Man kan inte direkt tro att det är 6mån sen vi sågs sist, det var inte en tyst minut och vi for mellan ämnen lika fort som en vind far förbi. Men vi hann nog inte igenom allt vi har att prata om men som tur är kommer det fler tillfällen. Jag fick ta del av lite bröllopsplaner och det kommer bli hur bra och fint som helst. Åh klänningen, så vacker kommer hon att bli. Det är verkligen Lottis över den klänningen. Dom kommer vara så fina båda två. Idag finns det ingen eller inget som kan få ner min dag, tack Lottis för all pepp och energi jag fick av dig igår! 






Kommentera här: