Bara lite

Dagen sprang iväg på jobbet vilket var väldigt skönt eftersom det var strålande solsken ute och det började att värma på gott. Jag har tur som slutar 15 på helgerna så jag kan njuta lite av det. Men jag är bara lite avis på alla dom som är lediga nu när det fina vädret kommit. Nät jag kom hem såg jag att Daniel bytt fönster på framsidan. Jag parkerade mig i solen och efterfrågade en cider (!) Satt och mös i solen då jag hör grannens katt jama, det var ju så synd om honom eftersom ingen gosade med honom. Vi är just nu kattvakter åt deras katter och dom märker det på direkten för när dom vill gå in så sitter dom hos oss. Men när jag pratat med katten en stund bestämde han sig för att det var bättre att hoppa upp i mitt knä och lägga sig och mysa där. Jag älskar verkligen katter men tål dom inte. Men en liten stund tyckte jag att jag kunde mysa lite med honom. Sen fick jag gå in och tvätta mig och rolla kläderna. Men mysigt var det allt.



Kommentera här: