Nyårsafton

Börjar dagen med att jobba, känns som om jag inte gjort annat det sista. Efter det skall jag ta mig hem för att fixa och göra i ordning inför kvällen. Det skall dukas fint, snabb städas lite, fixas med mat å efterrätt. Ja massa saker skall göras. Men jag tänker inte stressa med något. Om det blir så som vi pratade i går så blir det även lite bad i tunnan i kväll. Hade varit super mysig att avsluta den sista dagen på året i en varm å go tunna med gott sällskap. Det blir inget jätte ståhej här hemma utan lugna gatan. Aina kommer att varva mellan oss å hos Angelika, tror att Khim kommer vara här och jag HOPPAS på att mamma är här en liten stund. Nä nu är det att röra sig mot tåget som gäller. Ha en bra dag! 

Kommentarer:

1 Anonym:

Trevligt att vara hemma hos er en stund!! God mat o trevligt sällskap! Önskar dej det bästa av det nya året!! Stor kram mamma <3

Svar: Jätte kul att du kom förbi en liten stund! Det samma till dig! Kraam <3
Helene

Kommentera här: